Tank di Bomba d'Acqua Tecnologica Globale Drone - Mecha Guardian

A maiò parte di noi sò sogni di mechas, è u Mecha Guardian vi purterà à rivivisce i vostri sogni di zitiddina.Ùn hè micca solu una tecnulugia hard-core, ma pò ancu simulà ghjochi cumpetitivi, per sfruttà a vostra vitalità di divertimentu cù intelligenza.Cù stu ghjoculu mecha di super qualità, cuminciate a vostra era mecha.

img

Mecha-sensu Apparizione

A maiò parte di u scheletru solidu, linee duru, culori avanzati è luce abbagliante, tutti facenu chì Mecha Guardian hà un sensu assai mecha di l'apparenza.Quandu apre a luce, a luce attiva l'anima di u mecha è mostra a bellezza di a machina.Mecha ùn hè micca solu un pezzu d'acciaio.

1

Tirà bombe d'acqua

U tiro di bombe d'acqua hè a cumpetenza primaria di Mecha Guardian.Per mezu di u cuntrollu remoto.Mecha Guardian pò sparà bombe d'acqua continuamente in alta velocità.U cuntenutu di l'acqua hè finu à u 90% in a bomba d'acqua.Facile à esse rottu in pezzi è naturali.

2

Rivista di grande capacità

U mecha Smart hè dotatu di un dispusitivu di almacenamentu di bombe d'acqua di grande capacità, chì pò esse stallatu in 240 bombe d'acqua, dendu à i ghjucatori una sperienza di tirò senza cura.

3

Doppiu Control Remote

Attentu à l'ultime tecnulugia, Mecha Guardian hà un telecomando duale, fighjulà u telecomando di rilevazione di gravità è gestisce u telecomando.Se vulete prufittà di u sensu di manicu, pudete sceglie un cuntrollu remoto di manicu.Se vulete avè una sperienza speciale è tecnologica, pudete pruvà u telecomando di u watch.

4
5

Movimentu omnidirezionale Mecanum Wheel

Equipatu di quattru roti mecanum super-grande in 11cm di diametru, Mecha pò realizà un muvimentu omnidirezionale per via di a so struttura unica.Cù u modu di guida di trè velocità integratu, u mecha corre in u muvimentu diagonale è sintonizza l'internu è l'esternu.Movimentu liberu senza alcuna strada limitata.

6

Modu VS

U megliu modu di ghjucà per u Mecha Guardian hè u modu VS!Colpite a rota pruvucarà a perdita di putenza à a morte è ripiglià dopu un riavviu.Intantu, u manicu riceverà feedback di vibrazione, ingrandendu a tensione è l'eccitazione di a lotta attuale.

7

* Solu u telecomando di manicu hà u feedback di vibrazione.

Puntu laser

A tecnulugia di mira laser prufessiunale aiuta i ghjucatori à creà una sperienza di tirò in prima persona.Ogni sparatura deve cuntà à traversu a cumminazione di u hub di rota, a torretta è u cuntrollu laser.

8

Multi-funzione

Per mezu di u telecomando di manicu multifunzionale originale, l'interruttore di operazione pò realizà a funzione mech, è uttene una sperienza di battaglia liscia cù u manicu di ritardo bassu.Nisun equipamentu più cumplessu necessariu per l'operazione.

9

Funzione di Spraying Cool

A funzione spray migliora l'aspettu futurista è tecnologicu, facendu Mecha Guardian più cool è arricchisce l'esperienza di i ghjucatori.

Programmazione faciule

Cù 18 tippi di cumandamenti d'azzione, i ghjucatori ponu aduprà diverse cumandamenti per prugrammà solu a strada è i movimenti di a torre.Pudete DIY i vostri propri muvimenti mecha attraversu l'imaginazione è creà pussibulità illimitate.

10

Risposta Zero-ritardu

Smart Mecha Adotta una distribuzione modulare, diversi cumpunenti è un sistema di cuntrollu di sistema intelligente duale per ottene una risposta quasi zero.In più, u spaziu di espansione hè statu riservatu in u sistema principale per facilità l'aghjurnamentu di u software sussegwente.

Batteria modulare

A bateria modulare hè sicura è faciule d'installà è di sguassà.Pò esse installatu in solu un passu.Tempu di travagliu di 40 minuti è tempu di carica di circa 4 ore.

11

Goggles

Per prevene u dannu di u funziunamentu sbagliatu, un paru d'occhiali infrangibile hè dotatu di ghjucatori.A sicurità ùn hè più formalista.

12

Struttura di cunnessione magnetica

U mech intelligente adopta un dispositivu d'induzione magnetica staccabile, è a fronte hà una putenza super magnetica.U latu pò esse facilmente eliminatu.È pò esse disassemblatu in un passu, chì furnisce un spaziu illimitatu per l'assemblea di hardware sussegwenti è l'abbinamentu di DIY.

13

3000 parti di precisione

L'anima di u Mecha Guardian si trova in e so parti di precisione, è hè ancu una preziosa memoria di zitiddina di tutti.Stu mech intelligente hè cumpostu di più di 3000 pezzi preziosi.Ogni parte hè a fonte di l'incantu di u mecha.A zitiddina ùn hè micca solu u privilegiu di i zitelli.

14

Cumu uperà

L'anima di u Mecha Guardian si trova in e so parti di precisione, è hè ancu una preziosa memoria di zitiddina di tutti.Stu mech intelligente hè cumpostu di più di 3000 pezzi preziosi.Ogni parte hè a fonte di l'incantu di u mecha.A zitiddina ùn hè micca solu u privilegiu di i zitelli.

15
16
17
18
19
20
21
22

Tempu di post: 22-Sep-2022